Ny identitet til Hommelhoff-koncern – deler butikken op i tre områder

Med adm. direktør Nemanja Stankovic i spidsen har Hommelhoff-familiens milliardkoncern CBH gennemført en juridisk omstrukturering og omdefineret sig med et navneskift. ”En milepæl,” siger direktør.
Nemanja Stankovic blev i en alder af 29 år ansvarlig for milliardporteføljen hos Hommelhoff-koncernen. | Foto: PR / Domis
Nemanja Stankovic blev i en alder af 29 år ansvarlig for milliardporteføljen hos Hommelhoff-koncernen. | Foto: PR / Domis

Det familieejede Aktieselskabet CBH har annonceret en ændring i sin organisation og identitet. Målet er at opnå større gennemsigtighed og implementere et familiekontor igennem generationer, og dermed bliver selskabet til Hommelhoff Group.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også