Accelereret nethandel presser storcentre: Det stiller nye krav

Det er nødvendigt for danske storcentre at tilpasse forretningen, så det ikke bare er shopping længere. Kunderne skal have en oplevelse, man ikke får ved nethandel, siger direktør for Danske Shoppingcentre til EjendomsWatch.
Danske storcentre skal være mere end bare shopping, siger Jesper Faurholdt, topchef i Danske Shoppingcentre. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup
Danske storcentre skal være mere end bare shopping, siger Jesper Faurholdt, topchef i Danske Shoppingcentre. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup

Danske storcentre skal være mere end bare shopping. Det skal være en oplevelse.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også