Domiciler handler om branding og identitet

Økonomien spiller en mindre rolle, sammenlignet med branding og identitet, når virksomheder skal vælge domicil, viser undersøgelse for Colliers International.
Foto: Jens Lindhe
Foto: Jens Lindhe
AF VIKTOR BRANDT KÆRGAARD

Virksomhedernes domiciler er ikke blot bygninger, men spiller en afgørende rolle i selskabernes identitet, viser en ny undersøgelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også