
Virksomhedernes domiciler er ikke blot bygninger, men spiller en afgørende rolle i selskabernes identitet, viser en ny undersøgelse.
Det er i hvert fald tilfældet, hvis man spørger virksomhedernes adm. direktører, og det er lige præcis, hvad Epinion har gjort på vegne af Green Building Council Denmark og erhvervsmæglerfirmaet Colliers International.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra EjendomsWatch
"State of the art": Ny ejer vil forvandle 129-årig ejendom på Københavns Rådhusplads
Ny ejer af den 14.000 kvm store Helmerhus-bygning i hjertet af København er med hjælp fra Henning Larsens tegnestue klar til at ændre ejendommen markant. Endnu ikke offentliggjort materiale viser, at planerne bl.a. tæller restauranter og butikker i stueplan samt en helt ny etage ”med 360 graders udsigt over byen.”
Danica-direktør kalder det "fair" at give rabat på inflationsdrevne huslejestigninger
Mens visse udlejere vælger at hæve huslejen til det højest mulige niveau i en tid med rekordhøj inflation og stigende omkostninger, har en af landets største aktører, Danica Ejendomme, valgt at barbere halvdelen af lejestigningen. ”Vi vil gerne have, at vores lejere har råd til at blive boende,” forklarer adm. direktør Michael Nielsen.