EjendomsWatch

Domiciler handler om branding og identitet

Økonomien spiller en mindre rolle, sammenlignet med branding og identitet, når virksomheder skal vælge domicil, viser undersøgelse for Colliers International.

Foto: Jens Lindhe

Virksomhedernes domiciler er ikke blot bygninger, men spiller en afgørende rolle i selskabernes identitet, viser en ny undersøgelse. 

Det er i hvert fald tilfældet, hvis man spørger virksomhedernes adm. direktører, og det er lige præcis, hvad Epinion har gjort på vegne af Green Building Council Denmark og erhvervsmæglerfirmaet Colliers International.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier