Domiciler handler om branding og identitet

Økonomien spiller en mindre rolle, sammenlignet med branding og identitet, når virksomheder skal vælge domicil, viser undersøgelse for Colliers International.
Foto: Jens Lindhe
Foto: Jens Lindhe
AF VIKTOR BRANDT KÆRGAARD

Virksomhedernes domiciler er ikke blot bygninger, men spiller en afgørende rolle i selskabernes identitet, viser en ny undersøgelse. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også