Butikscentre opruster massivt i konkurrencen med nethandel

Landets storcentre udbygger i de kommende år for 3,9 mia. kr. og skal i højere grad blive til mødesteder med restauranter og aktiviteter for at konkurrere med den stigende internethandel.
Et glimt af det nye medmekka, der tidligere på året åbnede i Lyngby Storcenter. | Foto: Lotte Lund
Et glimt af det nye medmekka, der tidligere på året åbnede i Lyngby Storcenter. | Foto: Lotte Lund
AF ANITA JENSENIUS

Street food, gourmetmad, fitnesscenter, biograf, lægecenter osv. De danske storcentre udvider konstant listen over deres sortiment af butikstyper, aktiviteter og bespisningsmuligheder, i takt med at de udbygger som aldrig før. Alene de kommende år kommer storcentre landet over til at blive udviklet for 3,9 mia. kr.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også