Lolland-Falster går efter en førerposition i Greater Copenhagen-samarbejdet

”Det er jo kun, når man er i Danmark, man synes Lolland er udkant. I nordeuropæisk sammenhæng ligger vi jo helt centralt,” siger Mikkel Wesselhoff, adm. direktør for Business Lolland-Falster efter præsentation af Lolland-Falsters ambitioner på Mipim-messen.
En ambitiøs trio fra Lolland-Falster: fra venstre Lollands borgmester Holger Schou Rasmussen (S), erhvervs- og udviklingschef Christian Smith fra Guldborgsund Kommune og Mikkel Wesselhoff, adm. direktør i Business Lolland-Falster efter deres præsentation på Mipim-messen torsdag. | Foto: Lotte Lund
En ambitiøs trio fra Lolland-Falster: fra venstre Lollands borgmester Holger Schou Rasmussen (S), erhvervs- og udviklingschef Christian Smith fra Guldborgsund Kommune og Mikkel Wesselhoff, adm. direktør i Business Lolland-Falster efter deres præsentation på Mipim-messen torsdag. | Foto: Lotte Lund
AF LOTTE LUND, FREELANCEJOURNALIST

CANNES — Mens medierne ofte har givet Lolland-Falster prædikatet "udkant", så findes der også investorer, der tænker "centralt beliggende logistik-hub".

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også