EjendomsWatch

Roskilde: Provinskommuner glemmer at markedsføre sig på Mipim-messen

Sekretariatschef Lars Bloch fra Roskildes nye bydel, Musicon, er i Cannes for at finde investorer. Han opfordrer flere danske provinskommuner til at bruge den store ejendomsmesse, som samler det meste af den danske ejendomsbranche, til at markedsføre sig. Ellers tror branchen, at det kun er i København, der sker noget, siger han til EjendomsWatch.

Sekretariatschef Lars Bloch, Musicon, Roskilde Kommune. | Foto: Lotte Lund

CANNES — ”Mange mindre danske kommune overser potentialet for at præsentere sig på Mipim. Hvis man gerne vil i gang med et større projekt, så er det her man kan møde developere og investorer, som det kan tage måneder at sætte et møde op med derhjemme. Og så møder man også nogen, som man helt sikkert ikke ville møde derhjemme,” lyder det fra Lars Bloch, sekretariatschef i Musicon, Roskildes nye kreative bydel. Han er også ansvarlig for salg af grunde i Roskilde.

EjendomsWatch møder en sekretariatschef, der til dels har mistet stemmen under besøget i Cannes, men ikke begejstringen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier