Roskilde: Provinskommuner glemmer at markedsføre sig på Mipim-messen

Sekretariatschef Lars Bloch fra Roskildes nye bydel, Musicon, er i Cannes for at finde investorer. Han opfordrer flere danske provinskommuner til at bruge den store ejendomsmesse, som samler det meste af den danske ejendomsbranche, til at markedsføre sig. Ellers tror branchen, at det kun er i København, der sker noget, siger han til EjendomsWatch.
Sekretariatschef Lars Bloch, Musicon, Roskilde Kommune. | Foto: Lotte Lund
Sekretariatschef Lars Bloch, Musicon, Roskilde Kommune. | Foto: Lotte Lund
AF LOTTE LUND, FREELANCEJOURNALIST

CANNES — ”Mange mindre danske kommune overser potentialet for at præsentere sig på Mipim. Hvis man gerne vil i gang med et større projekt, så er det her man kan møde developere og investorer, som det kan tage måneder at sætte et møde op med derhjemme. Og så møder man også nogen, som man helt sikkert ikke ville møde derhjemme,” lyder det fra Lars Bloch, sekretariatschef i Musicon, Roskildes nye kreative bydel. Han er også ansvarlig for salg af grunde i Roskilde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også