EjendomsWatch

Storcentre vil lokke kunder til med gastronomi

Der kommer flere og flere madmarkeder i det danske bybillede, og nu er shoppingcentrene også hoppet med på bølgen, hvor den hurtigt tilberedte gastronomi skal lokke flere kunder til.

Glimt fra storcentret Emporia i Malmö. | Foto: Janus Engel/Polfoto

Lige nu popper madmarkederne op i hele landet som anemoner i forårssolen. I Aarhus er der flere projekter i gang, blandt andre på Skt. Knuds Torv og i Aarhus Havn. I hovedstaden har københavnerne i flere år kunne spise street food på Papirøen, og til 2017 åbner Tivoli også deres helt eget madmarked.

Vi er meget afhængige af, at der er nogle aktører, som tager faklen og tror på det.

Finn Sture Madsen, afdelingsdirektør i DEAS.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 4: Flyvende udskiftning

Der blev i den forgangne uge både taget afsked og budt velkommen i de højere luftlag hos en håndfuld større danske ejendomsaktører. Hos DSB måtte en overrasket chefveteran eksempelvis for første gang i sit liv prøve, hvordan det er at være arbejdsløs.

Danske Mipim-deltagere glæder sig til igen at netværke

MIPIM 2022: Europas største ejendomsesse, Mipim, vender tilbage til marts, og mange i branchen ser frem til at mødes efter en længere corona-pause. "Det er voldsomt effektivt," siger Exometric-topchef om en af årsagerne til den store interesse. Også Elf Development og Carlsberg Byen er topklar.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier