Storcentre vil lokke kunder til med gastronomi

Der kommer flere og flere madmarkeder i det danske bybillede, og nu er shoppingcentrene også hoppet med på bølgen, hvor den hurtigt tilberedte gastronomi skal lokke flere kunder til.
Glimt fra storcentret Emporia i Malmö. | Foto: Janus Engel/Polfoto
Glimt fra storcentret Emporia i Malmö. | Foto: Janus Engel/Polfoto
AF ANNA BERNSEN, FØDEVAREWATCH

Lige nu popper madmarkederne op i hele landet som anemoner i forårssolen. I Aarhus er der flere projekter i gang, blandt andre på Skt. Knuds Torv og i Aarhus Havn. I hovedstaden har københavnerne i flere år kunne spise street food på Papirøen, og til 2017 åbner Tivoli også deres helt eget madmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også