EjendomsWatch

Tidligere teaterchef skal sætte fut i Home-kæden

Ny chef for kommunikation og marketing i ejendomsmæglerkæden er netop tiltrådt. Han kommer fra en stilling som marketingdirektør i Hi-Fi Klubben.

Foto: PR.

Det bliver Mikkel Braae-Andersen, der fremover skal varetage kommunikationen og marketingindsatsen i ejendomsmæglerkæden Home. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Han har hidtil været marketingdirektør i Hi-Fi Klubben, der som Home består af en række franchiseforretninger. Tidligere har Mikkel Braae-Andersen bl.a. været souschef og konstitueret chef på Aarhus Teater.

"Jeg har ikke dybt kendskab til mæglerbranchen, men min oplevelse set udefra er, at Home allerede nu har det bedste, stærkeste og mest interessante brand, så jeg går både ydmyg og med stor ihærdighed til opgaven med at udvikle Home yderligere," udtaler Mikkel Braae-Andersen i meddelelsen.

Home-kæden dækker over 166 mæglere og mere end 900 medarbejdere.

(Denne artikel er leveret af vores søstermedie MediaWatch.)

EDC Poul Erik Bech gafler ny salgsdirektør hos Home

Home-erhvervsmægler skifter til Colliers

Nybolig Erhverv napper nye folk hos Nordea og Home

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 48: Olsson sejrer 1-0 på udebane over skeptisk vagthund

Trods advarsler fra bl.a. Finanstilsynet er det lykkedes AP Pension at indkassere en gevinst på sit samarbejde om finansiering med ejendomsudvikler Jens Schaumann. Med risikosky banker, der har tilsynets ånde i nakken, er det ikke underligt, at ejendomsdirektøren i AP Pension, Peter Olsson, har mod på mere af det samme.

Familiekontor køber over 10.000 kvm boligejendomme i København

Bilimportør-familie er i gang med at opbygge en ejendomsportefølje, fortæller adm. direktør, der netop har overtaget otte boligejendomme i København. "Hvis vi bliver introduceret for interessante ejendomme, så vil vi se på det. Også på den korte bane," siger han til EjendomsWatch.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier