EjendomsWatch

Tidligere teaterchef skal sætte fut i Home-kæden

Ny chef for kommunikation og marketing i ejendomsmæglerkæden er netop tiltrådt. Han kommer fra en stilling som marketingdirektør i Hi-Fi Klubben.

Foto: PR.

Det bliver Mikkel Braae-Andersen, der fremover skal varetage kommunikationen og marketingindsatsen i ejendomsmæglerkæden Home. Det oplyser selskabet i en pressemeddelelse.

Han har hidtil været marketingdirektør i Hi-Fi Klubben, der som Home består af en række franchiseforretninger. Tidligere har Mikkel Braae-Andersen bl.a. været souschef og konstitueret chef på Aarhus Teater.

"Jeg har ikke dybt kendskab til mæglerbranchen, men min oplevelse set udefra er, at Home allerede nu har det bedste, stærkeste og mest interessante brand, så jeg går både ydmyg og med stor ihærdighed til opgaven med at udvikle Home yderligere," udtaler Mikkel Braae-Andersen i meddelelsen.

Home-kæden dækker over 166 mæglere og mere end 900 medarbejdere.

(Denne artikel er leveret af vores søstermedie MediaWatch.)

EDC Poul Erik Bech gafler ny salgsdirektør hos Home

Home-erhvervsmægler skifter til Colliers

Nybolig Erhverv napper nye folk hos Nordea og Home

Forsiden lige nu

Elevator-millionær sælger ud: "Jeg runder 75 næste gang"

12 sjællandske udlejningsejendomme bliver nu sendt på markedet af sønderjysk investor med mursten for et trecifret millionbeløb. Nødlidende ejendomme, hvor stumperne er blevet overtaget, har stille og roligt opbygget porteføljen, siger han til EjendomsWatch.

Ugens bedste historier på EjendomsWatch

Konsolideringen blandt administratorer fortsatte i den forløbne uge, da Administrea og Salling Ejendomsadministration fik nye ejere hos 360 North og Newsec Datea. I København købte Aberdeen Standard 106 boliger af Pensam, mens entreprenørkoncern MT Højgaard måtte nedjustere efter tabt voldgift.

Relaterede

Seneste nyt

Job

Se flere

Se flere

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier