Giganterne slås på det nordiske hotelmarked

De to største kæder på det nordiske hotelmarked kæmper om dominans med to vidt forskellige strategier. Scandic satser hårdt på branding. Det afviser Nordic Choice, der har sit eget syn på fremtiden. Kom med EjendomsWatch på hotelkonference.
Foto: Peter Dahlerup
Foto: Peter Dahlerup
AF LOTTE LUND, FREELANCEJOURNALIST

”Det bedste, der er sket for hotelbranchen i lang tid, er at Frank Fiskers (Scandic’s afgående topchef, red.) har valgt at trække sig tilbage. Vi åbnede en flaske champagne, da vi hørte det.”

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også