EjendomsWatch

Giganterne slås på det nordiske hotelmarked

De to største kæder på det nordiske hotelmarked kæmper om dominans med to vidt forskellige strategier. Scandic satser hårdt på branding. Det afviser Nordic Choice, der har sit eget syn på fremtiden. Kom med EjendomsWatch på hotelkonference.

Foto: Peter Dahlerup

”Det bedste, der er sket for hotelbranchen i lang tid, er at Frank Fiskers (Scandic’s afgående topchef, red.) har valgt at trække sig tilbage. Vi åbnede en flaske champagne, da vi hørte det.”

Bag det ligefremme udsagn om konkurrenten, står den norske hotelmogul Petter Stordalen, ejer af Nordic Choice-kæden.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 26: Over for gult

Med dagens Tour de France-start i København viser hovedstaden endnu engang sin status som en international by. Ikke så sært, at udenlandske investorer stadig gerne vil have del i værdierne, også selvom de måske tager et dyk for en tid.

Trængt boligfond må alligevel skride til salg

Frederiksberg Boligfond er stadig i så sårbar økonomisk situation, at der skal skaffes penge via ejendomssalg – præcist det, der i 2018 udløste folkelige protester, da Blackstone var udset som køber.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier