Digitale løsninger skal betjene mindre erhvervskunder i Danske Bank

I den nye strategiperiode vil Danske Bank fokusere rådgivningen på de mest profitable erhvervskunder, mens banken vil spare ved at betjene flere mindre erhvervskunder digitalt. 
Johanna Norberg er chef for Danske Banks erhvervskundeforretning. | Foto: Danske Bank / Pr
Johanna Norberg er chef for Danske Banks erhvervskundeforretning. | Foto: Danske Bank / Pr

De mest lukrative kunder i Danske Banks erhvervsforretning vil nyde mere opmærksomhed i den kommende strategiperiode, mens mindre erhvervskunder i højere grad vil blive overladt til digitale løsninger. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også