Danica-direktør vil give lejere af kontorer et touch af hotel

Flere niveauer af service, ligesom på et hotel, skal i højere grad være opskriften hos Danica til at få tilfredse lejere, siger ejendomsdirektør Michael Nielsen i et interview.
Visualisering af en det igangværende Danica-projekt Postbyen ved Københavns Hovedbanegård. | Foto: PR-visualisering
Visualisering af en det igangværende Danica-projekt Postbyen ved Københavns Hovedbanegård. | Foto: PR-visualisering

Fremtidens kontorer skal rumme større fleksibilitet og tilbyde individuelle løsninger til den enkelte bruger. Så langt er de fleste i ejendomsbranchen enige på bagkanten af coronakrisen og den deraf følgende eksplosion i hjemmearbejde.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også