Discountkæder i ny kamp: Alle vil åbne flere butikker i hovedstaden

Coronakrisen har skabt ny gejst i de danske discountkæder til at ekspandere med fysiske butikker. Det især i storbyernes nye boligområder, som de alle kæder kæmper for at blive del af.
Aldi er blandt de discountkæder, der ser efter bedre lokationer i hovedstadsområdet. | Foto: Linda Johansen
Aldi er blandt de discountkæder, der ser efter bedre lokationer i hovedstadsområdet. | Foto: Linda Johansen
AF JESPER OLESEN

Forbrugerne har i coronakrisen fået nye indkøbsvaner og lagt flere penge i supermarkeder samt købt mere mad online end nogensinde før.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også