Rema 1000-kæden vokser på salg, indtjening og markedsandele

Discountkæden Rema lander rekordregnskab. Også andre af de danske dagligvarekæder har bebudet fremgang på bundlinjen.
Foto: Christian Lykking/Ritzau Scanpix
Foto: Christian Lykking/Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN

Flere danske dagligvareselskaber har bebudet en forbedret indtjening trods et presset marked, når regnskaberne kommer i foråret. Det første er nu klar og viser, at discountkæden Rema 1000 Danmark atter går frem i salget til danskerne. I år med en vækst i omsætningen på 9 pct. – selvom markedet ellers ligger fladt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også