Hotelmagnat: Selfie-faktor er vigtigere, end om budgettet holder

Jetski, helikoptere og tagterrasser. Der er mange måder at sælge hotelværelser på. Hotelmagnat Petter Stordalen vil selv have folk til at stå for det. For fem år siden gik selskabet væk fra traditionel markedsføring og over på sociale medier, siger grundlæggeren af Nordic Choice Hotels til EjendomsWatch.
Petter Stordalen, den norske hotelmilliardær bag kæden First Choice Hotels. | Foto: Jyllands-Posten/Gregers Tycho
Petter Stordalen, den norske hotelmilliardær bag kæden First Choice Hotels. | Foto: Jyllands-Posten/Gregers Tycho

Den norske milliardær Petter Stordalen har siden 1996 været i gang med at opbygge sit hotelimperium. I opbygningen af forretningens brand har han især brugt sin egen spektakulære livsstil.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også