Leverandør af ejendomsservice bøvler med det danske marked

Svenske Coor er ikke tilfreds med udviklingen i sin forretning i Danmark, hvor man henter knap en femtedel af omsætningen. Overskudsgraden halter efter niveauet på koncernplan, men nye tiltag skal give forbedring i år, lyder det fra selskabets adm. direktør.
Foto: PR / Coor
Foto: PR / Coor

Den svenske leverandør af facilty service og andre ejendomsrelaterede opgaver, Coor, er ikke tilfreds med udviklingen på det danske marked, hvor man har en række kontrakter med især offentlige kunder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også