Pihl & Søn-brand har gevaldige ridser i lakken - men kan vise sig at være guld værd

Trods trecifrede milliontab og en konkurs er vurderingen fra et af landets brandbureauer, at det overordnet er en god idé for det nystartede Pihl & Søn at overtage Pihl & Søn-brandet.
Foto: POLFOTO, BJØRN MARCUS TRAPPAUD
Foto: POLFOTO, BJØRN MARCUS TRAPPAUD
AF CAMILLA BERGSAGEL NIELSEN

Med gigantunderskud og en konkurs, som kuratorerne stadig er ved at rydde op efter, ville man måske umiddelbart tro, at det er en god idé at holde sig langt væk fra brandet Pihl & Søn. Men sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen, fortæller Nikolaj Stagis, strategirådgiver og grundlægger af brandbureauet Stagis.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også