
Med gigantunderskud og en konkurs, som kuratorerne stadig er ved at rydde op efter, ville man måske umiddelbart tro, at det er en god idé at holde sig langt væk fra brandet Pihl & Søn. Men sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen, fortæller Nikolaj Stagis, strategirådgiver og grundlægger af brandbureauet Stagis.
En ejerkreds bestående af M.J. Eriksson Holding, som ejer entreprenørvirksomheden af samme navn, Michael Raun, der grundlagde møbelproducenten Raun, samt Carsten Mindegaard, der ejer virksomheden LM Byg, mener heller ikke, at brandet er dårligt. De har købt har købt navn, logo og fotos af konkursboet efter Pihl & Søn.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app