EjendomsWatch

Pihl & Søn-brand har gevaldige ridser i lakken - men kan vise sig at være guld værd

Trods trecifrede milliontab og en konkurs er vurderingen fra et af landets brandbureauer, at det overordnet er en god idé for det nystartede Pihl & Søn at overtage Pihl & Søn-brandet.

Foto: POLFOTO, BJØRN MARCUS TRAPPAUD

Med gigantunderskud og en konkurs, som kuratorerne stadig er ved at rydde op efter, ville man måske umiddelbart tro, at det er en god idé at holde sig langt væk fra brandet Pihl & Søn. Men sådan hænger det ikke nødvendigvis sammen, fortæller Nikolaj Stagis, strategirådgiver og grundlægger af brandbureauet Stagis.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Tidligere topchef forlader Colliers

Efter ti år hos Colliers har den tidligere adm. direktør Jeppe Schønfeld besluttet sig for at stoppe som partner hos erhvervsmægleren. ”Jeg har i noget tid følt et behov for nye udfordringer og en ændret anvendelse af min tid,” forklarer han.

Bestyrelsesformand kan være i spil til direktørstol i AAB

Jagten på ny adm. direktør i AAB er startet. Et rekrutteringsbureau er for første gang i boligforeningens historie hyret til at finde de rette kandidater. Bestyrelsesformand ønsker ”stærk profil, der kender AAB indgående.” Flere kilder peger på, at den karakteristik er skabt til ham selv. Ledelsesrådgiver advarer.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier