Deas: Nødvendig renovering koster kunder i storcentre

Shoppingcentre skal renoveres løbende for at være tidssvarende, men det fører til kundetab, forklarer administratoren Deas. Det er en af årsagerne til, at nogle butikscentre oplever markante fald og andre markante stigninger i antallet af kunder.
Foto: PR
Foto: PR

For at lokke kunder til butikscentre, skal centret følge med tiden, hele tiden. Derfor er det nødvendigt med jævnlige renoveringer og småforbedringer, der fører gamle bygninger ind i en ny tid. Kunderne gider dog ikke gå rundt i rod.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også