EjendomsWatch

Deas: Nødvendig renovering koster kunder i storcentre

Shoppingcentre skal renoveres løbende for at være tidssvarende, men det fører til kundetab, forklarer administratoren Deas. Det er en af årsagerne til, at nogle butikscentre oplever markante fald og andre markante stigninger i antallet af kunder.

Foto: PR

For at lokke kunder til butikscentre, skal centret følge med tiden, hele tiden. Derfor er det nødvendigt med jævnlige renoveringer og småforbedringer, der fører gamle bygninger ind i en ny tid. Kunderne gider dog ikke gå rundt i rod.

Det fortæller ejendomsadministratoren Deas' afdelingschef, Finn Sture Madsen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Her er de seneste tinglyste ejendomshandler

149 mio. kr. lyder prisen på det luksushotel, som EjendomsWatch mandag omtalte, at erhvervsmanden Fritz Schur har solgt. Det viser dagens liste med 37 ejendomshandler, hvor også Danica, Dades, PFA, Jeudan, W.P Carey optræder. Listen bringes i samarbejde med Resights.

Kampen om at vinde branchens hæder spidser til

EJENDOM2022: Både ejendomsselskaber, udviklere og digitale aktører kæmper om at vinde en af de tre prestigefyldte branchepriser på topmødet Ejendom2022 til november. Se nogle af forslagene til prisvindere her.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier