EjendomsWatch

Private parkeringsselskaber kløjes i indtjeningen

P-operatørernes indtjening er de seneste år gået stærkt ned, viser regnskaberne. Branchen håber, at ny teknologi kan løfte udviklingen.

Foto: Casper Holmenlund Christensen/Polfoto

Det er en skidt forretning at drive parkeringsselskab i Danmark. Et kig på de seneste regnskaber fra de største aktører vidner om tab og vigende indtjening for nogle af ejendomsselskabernes og butikcentrenes oplagte samarbejdspartnere.

"Parkeringsbranchen er et blødende rødt hav," siger Jonas Ørting, der står bag en ny digital parkeringsplatform, Simplyture, der er på vej ind på både det danske og internationale marked, til EjendomsWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 2: Over grænsen

Udenlandske investormilliarder tilflyder i højere grad end nogensinde før det danske ejendomsmarked, hvilket skaber grobund og et lukrativt marked for lokale aktører, der ønsker at give en hjælpende hånd.

Arkitektchef fratræder "efter gensidig aftale"

Erik Arkitekter i Viborg har ved årsskiftet sagt farvel til sin adm. direktør, der også har været partner. Forretningsudvikling kræver et blik for nuancerne hos hver kunde, uddyber virksomheden.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier