Private parkeringsselskaber kløjes i indtjeningen

P-operatørernes indtjening er de seneste år gået stærkt ned, viser regnskaberne. Branchen håber, at ny teknologi kan løfte udviklingen.
Foto: Casper Holmenlund Christensen/Polfoto
Foto: Casper Holmenlund Christensen/Polfoto
AF LOTTE LUND, FREELANCEJOURNALIST, OG JØRGEN BENDSEN

Det er en skidt forretning at drive parkeringsselskab i Danmark. Et kig på de seneste regnskaber fra de største aktører vidner om tab og vigende indtjening for nogle af ejendomsselskabernes og butikcentrenes oplagte samarbejdspartnere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også