Efter Kiwi: København er den nye kampplads i discountkrig

Discountkæder ruster sig til ekspansion efter Kiwi’s lukning. Både Netto under Dansk Supermarked og Lidl jagter nye muligheder – især i hovedstaden.
Foto: Paul Cooper/JP
Foto: Paul Cooper/JP
AF JESPER OLESEN

Kiwi’s retræte på det danske discountmarked kan vende op og ned på konkurrencen mellem de tilbageværende kæder. Kampen gælder dog aktuelt især at vinde markedet i København mellem kæderne.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også