Rema 1000 "rider på bølge" og vil åbne butikker i de større byer

Forbrugerens ryk mod discount og en solid franchisemodel løfter Rema 1000 i presset marked. Kæden har fundet ”en vækstmotor”, lyder det fra direktør i Retail Institute Scandinavia.
Henrik Burkal har været topchef i Rema 1000 Danmark siden 2005. | Foto: Brian Karmark
Henrik Burkal har været topchef i Rema 1000 Danmark siden 2005. | Foto: Brian Karmark

Da Henrik Burkal for nylig var på tur rundt i landet for at holde regionsmøder med Rema 1000-købmænd, var meldingen den samme stort set alle vegne – nye ansigter var begyndt at dukke op i butikkerne. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også