Millioner af datapunkter danner vej for Lagkagehusets åbninger

Med en næsten videnskabelig tilgang og op imod ti millioner datapunkter som afsæt er der lagt afstand til tilfældigheder og mavefornemmelser, når Lagkagehuset åbner nye butikker.
Lagkagehuset er blandt de kæder, der bruger data til at finde de mest velegnede placeringer. | Foto: Ivan Boll
Lagkagehuset er blandt de kæder, der bruger data til at finde de mest velegnede placeringer. | Foto: Ivan Boll

Cirka fire år efter at Jesper Dixen i arbejdsøjemed første gang drog til Dragør, har et nøje koreograferet forarbejde netop udløst åbningen af den 106. danske Lagkagehuset-butik.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også