Hines ekspanderer på det danske marked med særlig strategi

Hines Nordic, der er amerikanske Hines' nordiske afdeling, vil udvikle ejendomme, som mindsker ensomhed og i stedet øger fællesskabsfølelsen. Ifølge udviklingsdirektør Tom Faulkner er danskerne slet ikke så fællesskabsforskrækkede, som man kunne gå og tro, siger han i et interview med EjendomsWatch.
"Kantiner, hvor alle mødes og spiser sammen? Det ser man altså ikke er almindelig praksis i London, Australien eller Tyskland," siger Tom Faulkner, udviklingsdirektør i Hines Nordic. | Foto: PR / Geelmuyden Kiese
"Kantiner, hvor alle mødes og spiser sammen? Det ser man altså ikke er almindelig praksis i London, Australien eller Tyskland," siger Tom Faulkner, udviklingsdirektør i Hines Nordic. | Foto: PR / Geelmuyden Kiese

Udviklingsdirektør i Hines Nordic, Tom Faulkner, hører jævnligt, at danskere hverken efterspørger eller vil sætte pris på fælles faciliteter eller såkaldt ekstra service i deres hjem.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også