Trods corona og boomende nethandel: Danske Shoppingcentre tror på lys fremtid

Ifølge Danmarks største storcenteroperatør skal underholdning fylde mere i forhold til traditionelt butikssalg, og i en uge, hvor koncernen tilføjede sit 18. shoppingcenter, fortæller adm. direktør til EjendomsWatch, at man sagtens kan gabe over flere.
Ifølge Jesper Faurholdt, adm. direktør i Danske Shoppingcentre, har attraktive shoppingcentre "en lys fremtid" trods coronapandemi og boomende nethandel. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup
Ifølge Jesper Faurholdt, adm. direktør i Danske Shoppingcentre, har attraktive shoppingcentre "en lys fremtid" trods coronapandemi og boomende nethandel. | Foto: Kenneth Lysbjerg Koustrup

I takt med at skyerne trækker sig sammen over landets butikscentre, skal der skrues gevaldigt op for underholdningen indenfor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også