Ikea tilpasser butikker til nye krav fra forbrugerne

Landechefen for Ikea Danmark arbejder som alle andre i detailhandlen på højtryk med at tilpasse forretningen. Coronakrisen har skubbet ny fart i den digitale omstilling, siger han i dette interview.
Foto: Christian Lykking/IND
Foto: Christian Lykking/IND
AF JESPER OLESEN

Coronakrisen har sat fut i det digitale salg. Derfor arbejder detailhandlen på højtryk med at omstille salgskanalerne. Det gælder også den svenske gigant Ikea med her i landet fem store varehuse og onlinehandel.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også