Underholdning og høj service skal redde shoppingcentre

Hvis man vil trække nethandels-begejstrede forbrugere i shoppingcenter, skal der være biografer, fitnesscentre og service i topklasse, lyder det fra storcenter-ejere.
En butik i det aarhusianske storcenter Bruuns Galleri. | Foto: Marie Ravn / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix
En butik i det aarhusianske storcenter Bruuns Galleri. | Foto: Marie Ravn / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix
AF NICOLAI RAASTRUP

Detailhandlens aktuelle udfordringer kommer til at sætte ekstra fart i en omstilling, der skal gøre landets butikscentre til underholdningscentraler.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også