Konkurrencen på dagligvaremarkedet intensiveres i 2020

I 2020 kommer bløde værdier som bæredygtighed til at være altafgørende, hvis detailkæderne skal stå godt i den stigende konkurrence, lyder vurderingen fra direktør i analysehus.
Hvis detailspillerne skal klare sig i konkurrencen, kræver det, at de differentierer sig indenfor især bløde værdier. | Foto: Valdemar Jørgensen/Ritzau Scanpix
Hvis detailspillerne skal klare sig i konkurrencen, kræver det, at de differentierer sig indenfor især bløde værdier. | Foto: Valdemar Jørgensen/Ritzau Scanpix

Butikkerne åbner side om side, og konkurrencen indenfor dagligvarehandlen står kun til at blive hårdere i 2020. Her planlægger landets discountkæder bl.a. at åbne 42 butikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også