Rema 1000-topchef efter rekordregnskab: "Vi kan se 400 butikker i horisonten"

Discountkæden Rema 1000 mærker, hvordan markedet er præget af intens konkurrence, men ambitionen lyder stadig, at man vil vokse sig til at blive Danmarks største dagligvarekæde. "Vi skal være på tæerne hele tiden," siger direktør Henrik Burkal.
Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000. | Foto: Mads Hansen.
Henrik Burkal, adm. direktør i Rema 1000. | Foto: Mads Hansen.
AF ANINE HOLMELUND FRANDSEN

Efter et nyt rekordregnskab vil Rema 1000 fortsætte sit ekspansionstogt, og discountkæden har planer om at åbne yderligere 15-20 nye butikker allerede i år.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også