Superbrugsen tager kampen op med discountbutikkerne

Superbrugsen har identificeret, hvor kæden skal forbedre sig for at stå distancen i kampen mod de ekspanderende discountkæder. Det handler om hverdagen, siger kædedirektør til FødevareWatch.
Foto: PR/Coop/Siine Fiig
Foto: PR/Coop/Siine Fiig

Mens flere discountkæder bevæger sig ind på supermarkedernes banehalvdel ved at forøge butiksarealer og antallet af varenumre, har flere supermarkeder som Føtex, Meny og Superbrugsen omvendt skruet ned for priserne på hverdagsprodukter.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også