EjendomsWatch

Ny KAB-kundedirektør: "Vi skal være boligselskabernes partner"

PROFILEN: Som ny kundedirektør hos den almene boligadministrator KAB skal betjeningen af kunderne fornys i en tid, hvor fokus er stift rettet mod mere effektiv og digital drift, fortæller Sanne Kjær til EjendomsWatch.

Sanne Kjær, kundedirektør i KAB. | Foto: PR

Sammen med resten af den almene sektor er boligadministratoren KAB kommet på noget af en opgave, nemlig at spare 1,5 mia. kr. frem mod 2020.

For at løse den mission har administratoren blandt andet ansat Sanne Kjær som ny kundedirektør, hvor hendes vigtigste opgave bliver at styrke relationen mellem kunderne — boligselskaberne og administratoren, så de sammen kan løse tidens spareøvelse med "størst mulig gavn for beboerne", fortæller hun til EjendomsWatch.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Nye kræfter polstrer investeringsplatform til udlandseventyr

Nyt ejerskab hos digital investeringsplatform vil fordoble volumen og føre konceptet ud over Danmarks grænser. Tidligere Børsen-direktør skal booste kommerciel strategi og være med til at vise, "at The Many ikke bare er en god idé, men også kan blive en forretningsmæssig succes," som han siger til EjendomsWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier