EjendomsWatch

Supermarkeder jagter storbykunder i kampen mod discount

De store supermarkedskæder planlægger alle nye angreb for at vinde flere forbrugere. Målet er især at øge udbuddet af fødevarer i høj kvalitet - trods en fortsat hård priskonkurrence i sektoren.

Thor Jørgensen, kædedirektør hos Føtex. | Foto: Casper Dalhoff/Jyllands-Posten

Flere synlige slagtere i butikken og flere små, lokale butikker.

Sådan lyder et par nye angrebsvåben, som de store danske supermarkedskæder vil bruge i kampen om at kapre flere kunder fra hinanden - og især fra discountbutikkerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 20: Proptech, slæb og raseri

Innovation og data var i højsædet, da store dele af branchen mødtes til Proptech Symposium i denne uge. Her var humøret lidt bedre end hos pirrelig jysk ejendomsudvikler. Og så vil Ejendomdanmarks nye topchef kæmpe for flere politiske resultater.

Michael Kaa fordobler overskuddet og lukrerer på stigende inflation

Det forgangne år bød på mere end en fordobling af overskuddet i MKA Ejendomme, som Michael Kaa Andersen står bag. Yderligere værdiopskrivninger venter på den anden side af en række igangværende udviklingsprojekter, fortæller milliardinvestoren i et interview med EjendomsWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier