EjendomsWatch

Pandora skal slå dørene op for 200 nye butikker hvert år

Smykkekoncernen Pandora vil selv drive flere butikker for at øge omsætningen. Samtidig skal netsalget op i fart, fortæller topchef på selskabets kapitalmarkedsdag.

Foto: ritzau/Niels Hougaard

Åbning af 200 nye butikker om året skal holde fart i Pandora A/S. Samtidig sætter den danske smykkekoncern tempoet op i onlinesalget til alverdens kvinder.

Sådan lyder to af budskaberne, som Pandoras ledelse tirsdag formiddag har præsenteret for aktieanalytikere, investorer og medier ved selskabets kapitalmarkedsdag i København.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 20: Proptech, slæb og raseri

Innovation og data var i højsædet, da store dele af branchen mødtes til Proptech Symposium i denne uge. Her var humøret lidt bedre end hos pirrelig jysk ejendomsudvikler. Og så vil Ejendomdanmarks nye topchef kæmpe for flere politiske resultater.

Michael Kaa fordobler overskuddet og lukrerer på stigende inflation

Det forgangne år bød på mere end en fordobling af overskuddet i MKA Ejendomme, som Michael Kaa Andersen står bag. Yderligere værdiopskrivninger venter på den anden side af en række igangværende udviklingsprojekter, fortæller milliardinvestoren i et interview med EjendomsWatch.

Læs også

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier