
"Skal man koge det helt ind til benet, så handler 2020-strategien om, hvordan vi fortsat differentierer os fra de andre, er bedre end de andre, har en højere kvalitet osv. Og samtidig handler det så også om, hvordan vi gør det på en driftseffektiv måde, så købmændenes indtjening er tilfredsstillende. Det er kernen i vores strategi."
Syv måneder efter sin tiltræden som kædedirektør i Meny har Kenneth Pedersen allerede været med til at sætte sine klare aftryk i den treårige strategi, som skal sikre supermarkedskæden vækst i de kommende år. Vækst, som skal komme i et dagligvaremarked, hvor der ikke umiddelbart er mange åbne arealer at spille på.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app