Kædedirektør: Meny-købmænd skal sikres en bedre forretning

Det skal være en god forretning at være købmænd i Meny-regi, og derfor har kæden skruet på en række knapper, der alle skal være med til at sikre vækst i årene frem mod 2020.
Foto: Presse/Dagrofa
Foto: Presse/Dagrofa
AF JØRGEN RUDBECK, FØDEVAREWATCH

"Skal man koge det helt ind til benet, så handler 2020-strategien om, hvordan vi fortsat differentierer os fra de andre, er bedre end de andre, har en højere kvalitet osv. Og samtidig handler det så også om, hvordan vi gør det på en driftseffektiv måde, så købmændenes indtjening er tilfredsstillende. Det er kernen i vores strategi."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Martin Kibsgaard Jensens Blue Capital tjener godt på erhvervsejendomme. Hans forventning fra december om et rekordresultat holdt stik.

Blue Capital lander rekordår

For abonnenter