Kædedirektør: Meny-købmænd skal sikres en bedre forretning

Det skal være en god forretning at være købmænd i Meny-regi, og derfor har kæden skruet på en række knapper, der alle skal være med til at sikre vækst i årene frem mod 2020.
Foto: Presse/Dagrofa
Foto: Presse/Dagrofa
AF JØRGEN RUDBECK, FØDEVAREWATCH

"Skal man koge det helt ind til benet, så handler 2020-strategien om, hvordan vi fortsat differentierer os fra de andre, er bedre end de andre, har en højere kvalitet osv. Og samtidig handler det så også om, hvordan vi gør det på en driftseffektiv måde, så købmændenes indtjening er tilfredsstillende. Det er kernen i vores strategi."

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også