
I januar måned fremlagde den daværende regering en strategi for digitalt byggeri. Ganske som den har fremlagt strategier for så mange andre digitale indsatsområder. På trods af de fine og velmenende ord, sker der imidlertid ikke altid meget, hvis ikke man som branche løfter i flok.
Hvis digitaliseringen virkelig skal føres ud i livet, kræver det, at hele værdikæden er med. Derfor har 100 repræsentanter fra byggebranchen været samlet til idé- og inspirationsdag i Bloxhub i København, hvor man i samarbejde med Dansk Byggeri, InnoByg og Molio, Byggeriets Videnscenter, satte fokus på, hvorledes byggebranchen kan kvalificere strategien således, at visionerne om at løfte digitaliseringsniveauet i bygge- og anlægsbranchen rent faktisk bliver til virkelighed.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app