Sjælsø ændrer kundestrategi efter "ekstraordinært godt" regnskabsår

Investorer afskrækkes i øjeblikket af ny eksponering, og derfor gentænker Sjælsø Management forretningsmodellen for eksisterende ejendomme, forklarer ejer og direktør Flemming Joseph Jensen.
Ejer og adm. direktør, Flemming Joseph Jensen, kunne sidste år fejre 30-års jubilæum hos Sjælsø. | Foto: Stine Bidstrup
Ejer og adm. direktør, Flemming Joseph Jensen, kunne sidste år fejre 30-års jubilæum hos Sjælsø. | Foto: Stine Bidstrup
Af Frederik Strøm Kristensen

En modvind af stigende renter, afkastkrav og byggepriser i ejendomsbranchen har ikke væltet Sjælsø Management omkuld. Det viser projektudviklerens regnskab fra 2022 tirsdag, som ledelsen gav stemplet ”meget tilfredsstillende”. 

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også