Meny-kæde presses fra flere sider – direktør har plan klar til ny vækst

Supermarkedskæden bliver presset fra flere flanker, men kædedirektør Kenneth Holmen Pedersen har en plan, der skal navigere kæden ud af de oprørte markedsvande. Det handler bl.a. om at være optimistisk, men ikke lalleglad.
Foto: PR. Meny
Foto: PR. Meny

Et stigende antal discountforretninger, en truende lavkonjunktur, utålmodige kunder og pladsmangel i de store byer er alt sammen med til at presse detailforretningen Meny.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også