Coop-direktør skifter til Matas med ansvar for at udvikle kædens fysiske butikker

Detailkoncernen inden for skønhedspleje satser på at få endnu højere fart i kombinationen af de fysiske butikker og netsalg. En direktør fra dagligvarehandlen hentes ind i ledelsen.
"Der er masser af udfordringer i detailhandel, men også muligheder," siger Allan Kristoffersen, ny retaildirektør i Matas. | Foto: PR / Coop
"Der er masser af udfordringer i detailhandel, men også muligheder," siger Allan Kristoffersen, ny retaildirektør i Matas. | Foto: PR / Coop
AF JESPER OLESEN

Den danske detailkoncern Matas med 275 butikker og onlinehandel henter en ny chef fra Coop Danmark. Han skal stå i spidsen for at udvikle de fysiske forretninger i en tid, hvor der er pres på detailhandlen, mens onlinesalget vokser hastigt.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også