Dansk detailkæde lancerer onlinesatsning for at booste fysiske butikker

Efter millionunderskud og oprydning er detailkæden Flying Tiger Copenhagen klar til en ny storsatsning. Kæden vil sælge sine billige produkter i nethandel – for at styrke de fysiske butikker rundt om i verden.
Martin Jermiin, adm. direktør for Flying Tiger Copenhagen. | Foto: Gregers Tycho / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix
Martin Jermiin, adm. direktør for Flying Tiger Copenhagen. | Foto: Gregers Tycho / Jyllands-Posten / Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN

Onlinesalg skal puste ny luft under den danske detailkæde Flying Tiger Copenhagen. Målet er at få kædens ca. 1000 butikker og den digitale nethandel til at hænge sammen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Læs også