Enklere koncept hos Meny-kæden skal give flere kunder og nye butikker

Chefen for Meny-kæden erkender, at den har svært ved at vokse med nye butikker i et presset marked. Derfor har han især fokus på at øge indtjeningen.
Foto: PR / Dagrofa / Uffe Weng
Foto: PR / Dagrofa / Uffe Weng
AF JESPER OLESEN

Flere små fødevarebutikker i storbyerne og et mere enkelt koncept i kæden. Det er to af de værktøjer, som chefen for supermarkedskæden Meny sætter fart i for at vinde flere danske forbrugere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også