Detail-topchef vil åbne 100 nye discountbutikker over 10 år

Per Bank vil som chef for Salling Group gerne tjene mere end i 2018, selvom indtjeningen er under pres. Hans fokus er nu mere på det bestående end mange nye, danske butikker.
Per Bank, adm. direktør for Salling Group. | Foto: Polfoto.
Per Bank, adm. direktør for Salling Group. | Foto: Polfoto.
AF JESPER OLESEN

Mens Salling Group de seneste måneder har åbnet 26 nye legetøjsbutikker rundt om i landet - efter overtagelse af Fætter BR-navnet - er koncernchef Per Bank mere afdæmpet, når det gælder udrulningen af flere danske dagligvarebutikker.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også