Ny prognose: Coop taber og Rema vinder i kampen om dagligvaremarkedet
Om 10 år vil konkurrencen have rykket rundt på det danske dagligvaremarked. Norskejede Rema 1000 bliver blandt vinderne og vil vokse i både markedsandele samt antal butikker. Til gengæld kan storkoncernen Coop Danmark blive mindre.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Føtex og Superbrugsen går mest frem i ny omdømmemåling
For abonnenter
Discountkæder udfordrer supermarkeder med luksus
For abonnenter
Ny Fakta-chef lover overskud i de kommende år
For abonnenter