"Ingen kommer til at forvalte penge, fordi de har lavet nogle smarte tv-reklamer"

Siden Artha Kapitalforvaltning blev stiftet i 2009, er pengesummen under forvaltning vokset til over ti mia. kr. Kunderne er dog ikke kommet gennem tv-reklamer, men gennem anbefalinger fra kapitalforvalterens eksisterende kunder, fortæller topchefen.
Foto: Artha Kapitalforvaltning
Foto: Artha Kapitalforvaltning
AF JESPER ELKJÆR JENSEN, FINANSWATCH

På skærmen toner en skuespiller frem. Han er iklædt mørkt jakkesæt og slips, har tilbagestrøget hår og et mørkt fuldskæg. Han kigger ind i kameraet, mens han går i mod det og taler direkte til seeren på den anden side.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også