Elektronikkæde sætter nye butiksåbninger på pause

Tempoet har været for højt i Power-kæden, der først åbner nye varehuse i 2019, siger adm. direktør Jesper Boysen i et interview.
Foto: Ritzau Scanpix
Foto: Ritzau Scanpix
AF JESPER OLESEN

Gennem 2017 havde adm. direktør Jesper Boysen store ambitioner om i år at skulle åbne mindst fem nye danske varehuse i den aggressive elektronikkæde Power. I stedet må han bruge 2018 år på at sikre bedre lønsomhed i det danske selskab, som siden 2016 har åbnet 12 nye varehuse – syv i fjor.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også