Ny undersøgelse peger på fem ting, der gør lejere tilfredse

Ejendomsforvaltningsselskabet Deas har undersøgt, hvad der gør boliglejere tilfredse og utilfredse. Det viser sig, at kvalitet og god service er nøgleord.
Foto: PR
Foto: PR
AF METTE WALLACH

Lovgivningen på boligområdet – herunder lejeloven og boligreguleringsloven – er en af de mest komplekse lovgivninger. Derfor rummer administration og drift af lejeboliger nogle indbyggede konflikter. Det skriver Deas i forbindelse med en nyligt offentliggjort undersøgelse, som ejendomsforvaltningsselskabet har lavet blandt sine lejere.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også