EjendomsWatch

Ny undersøgelse peger på fem ting, der gør lejere tilfredse

Ejendomsforvaltningsselskabet Deas har undersøgt, hvad der gør boliglejere tilfredse og utilfredse. Det viser sig, at kvalitet og god service er nøgleord.

Foto: PR

Lovgivningen på boligområdet – herunder lejeloven og boligreguleringsloven – er en af de mest komplekse lovgivninger. Derfor rummer administration og drift af lejeboliger nogle indbyggede konflikter. Det skriver Deas i forbindelse med en nyligt offentliggjort undersøgelse, som ejendomsforvaltningsselskabet har lavet blandt sine lejere.

"Det er meget sjældent, at vi sender glade julehilsener ud til vores lejere, da det ofte er opkrævninger og fraflytningsregnskaber, vi kontakter dem med. Det ligger i produktets natur, at der kan være konflikter. Men ved at gennemføre undersøgelser får vi og vores kunder en unik indsigt i, hvad der driver lejernes tilfredshed og utilfredshed med deres bolig. Det er indsigter, som vi kan handle på og dele med vores kunder," siger Henrik Dahl Jeppesen, der er adm. direktør i Deas.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 2: Over grænsen

Udenlandske investormilliarder tilflyder i højere grad end nogensinde før det danske ejendomsmarked, hvilket skaber grobund og et lukrativt marked for lokale aktører, der ønsker at give en hjælpende hånd.

Arkitektchef fratræder "efter gensidig aftale"

Erik Arkitekter i Viborg har ved årsskiftet sagt farvel til sin adm. direktør, der også har været partner. Forretningsudvikling kræver et blik for nuancerne hos hver kunde, uddyber virksomheden.

Læs også

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier