Cafékæde booster toplinjen gennem nyåbninger og organisk vækst

Investeringer i personale og åbning af nye caféer har dog kostet på indtjeningen på kort sigt for Vivaldi, der leder efter den rette beliggenhed til nye cafeer i flere byer.
Foto: PR
Foto: PR
AF RITZAU FINANS

Cafékæden Vivaldi, som startede i Slagelse i 1999, men nu tæller 15 placeringer i et bælte fra København til Esbjerg, oplevede kraftig vækst i 2016/17, hvor både eksisterende og nye caféer bidrog til fremgangen.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også