Colliers udvider direktionen

Hidtidig marketing- og kommunikationschef træder et trin op i hierakiet. Det er behov for flere kræfter i jagten på vækst, lyder det fra driftsdirektør hos erhvervsmægleren.
Lisbeth Kempel, marketingdirektør hos Colliers International. | Foto: PR
Lisbeth Kempel, marketingdirektør hos Colliers International. | Foto: PR

Lisbeth Kempel er udnævnt til marketingdirektør hos Colliers International, skriver erhvervsmægleren i en pressemeddelelse. Hun har i forvejen været hos Colliers i godt to år i en stilling som marketing- og kommunikationschef.

"Vi har nogle ambitiøse vækstmål, der kræver stærke kompetencer i ledelsen. Lisbeth har siden sin ansættelse demonstreret høj faglighed og skabt resultater, så jeg er ikke i tvivl om, at hun er et stærkt supplement til den øvrige ledelse" siger Peter Lassen, dritsdirektør hos Colliers, i meddelelsen.

Foruden at have ansvar for marketingstrategi og ledelse af marketingafdelingen skal Lisbeth Kempel i sin nye rolle bidrage til udvikling af virksomhedens overordnede strategi.

"Jeg glæder mig meget til de nye udfordringer, hvor jeg kommer til at fortsætte med digitalisering og professionalisering af Colliers markedsføring, men også kommer til at arbejde med virksomhedens forretningsstrategi," siger Lisbeth Kempel i meddelelsen.

Lisbeth Kempel er uddannet HD i afsætningsøkonomi fra Handelshøjskolen i Aarhus, hvorfra hun også har en Executive Master i strategisk virksomhedskommunikation.

Colliers henter finansprofil hos EY

Colliers hyrer Deloitte-konsulent som ny erhvervsmægler

Colliers: Hovedstadsområdet fortsætter dominansen på ejendomsmarkedet

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Visualisering af første fase af Coop Byen. | Foto: PR-visualisering / Arkitema

Coop sælger fra for milliardbeløb