EjendomsWatch

Ny undersøgelse: Hybrid-shopping er det nye normal

Global forbrugerundersøgelse viser, at forbrugerne stiller store krav til detailhandlen. De vil nemlig have det hele: Hybrid shopping, værdibaserede brands og bæredygtighed.

Shopping kan ikke længere opdeles i online eller offline, lyder konklusionen i ny global undersøgelse. | Foto: Thomas Borberg

Forbrugerne anno 2022 stiller store krav. De vil have bæredygtighed og værdibaserede produkter, og så skelner de ikke længere imellem shopping i fysiske butikker og digitale kanaler.

Det viser en ny, global undersøgelse, som IBM Institute for Business value står bag i samarbejde med verdens største detailhandelsforening, National Retail Federation.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 20: Proptech, slæb og raseri

Innovation og data var i højsædet, da store dele af branchen mødtes til Proptech Symposium i denne uge. Her var humøret lidt bedre end hos pirrelig jysk ejendomsudvikler. Og så vil Ejendomdanmarks nye topchef kæmpe for flere politiske resultater.

Michael Kaa fordobler overskuddet og lukrerer på stigende inflation

Det forgangne år bød på mere end en fordobling af overskuddet i MKA Ejendomme, som Michael Kaa Andersen står bag. Yderligere værdiopskrivninger venter på den anden side af en række igangværende udviklingsprojekter, fortæller milliardinvestoren i et interview med EjendomsWatch.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier