
Tanken om at løfte den vækstivrige Madklubben-kæde ud over landets grænser er parkeret for en stund. Nu satses der på hjemlige nicher i stedet, skriver Børsen.
Restaurantselskabet har åbnet ni nye spisesteder siden den første nedlukning, og stifter Anders Aagaard afviser nu de gamle ideer om at få investorer ind og komme ud i Europa.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra EjendomsWatch
Milliard-pipeline giver optimisme hos Hoffmann: "Mange nye spændende kunder"
Ifølge topchefen hos den danske entreprenørvirksomhed Hoffmann er skyerne fra første kvartal ved at lette, selvom markedskonjunkturerne forsat kan være lunefulde. I pipelinen er der projekter for op imod 2 mia. kr., fortæller Torben Bjørk Nielsen, der mener, at indtjeningen generelt bør være højere i en branche med store risici.