EjendomsWatch

Restaurantkæde sætter prop i stor ekspansionsplan

Restaurantselskabet Madklubben vil jagte større markedsandel i velkendte nicher frem for at prøve nye markeder af.

Anders Aagaard er stifter og ejer af Madklubben, som han fortsat ser et kæmpe potentiale for i Danmark. | Foto: Finn Frandsen

Tanken om at løfte den vækstivrige Madklubben-kæde ud over landets grænser er parkeret for en stund. Nu satses der på hjemlige nicher i stedet, skriver Børsen.

Restaurantselskabet har åbnet ni nye spisesteder siden den første nedlukning, og stifter Anders Aagaard afviser nu de gamle ideer om at få investorer ind og komme ud i Europa.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Milliard-pipeline giver optimisme hos Hoffmann: "Mange nye spændende kunder"

Ifølge topchefen hos den danske entreprenørvirksomhed Hoffmann er skyerne fra første kvartal ved at lette, selvom markedskonjunkturerne forsat kan være lunefulde. I pipelinen er der projekter for op imod 2 mia. kr., fortæller Torben Bjørk Nielsen, der mener, at indtjeningen generelt bør være højere i en branche med store risici.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

EjendomsWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier