EjendomsWatch

Restaurantkæde sætter prop i stor ekspansionsplan

Restaurantselskabet Madklubben vil jagte større markedsandel i velkendte nicher frem for at prøve nye markeder af.

Anders Aagaard er stifter og ejer af Madklubben, som han fortsat ser et kæmpe potentiale for i Danmark. | Foto: Finn Frandsen

Tanken om at løfte den vækstivrige Madklubben-kæde ud over landets grænser er parkeret for en stund. Nu satses der på hjemlige nicher i stedet, skriver Børsen.

Restaurantselskabet har åbnet ni nye spisesteder siden den første nedlukning, og stifter Anders Aagaard afviser nu de gamle ideer om at få investorer ind og komme ud i Europa.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra EjendomsWatch

Briefing uge 4: Flyvende udskiftning

Der blev i den forgangne uge både taget afsked og budt velkommen i de højere luftlag hos en håndfuld større danske ejendomsaktører. Hos DSB måtte en overrasket chefveteran eksempelvis for første gang i sit liv prøve, hvordan det er at være arbejdsløs.

Danske Mipim-deltagere glæder sig til igen at netværke

MIPIM 2022: Europas største ejendomsesse, Mipim, vender tilbage til marts, og mange i branchen ser frem til at mødes efter en længere corona-pause. "Det er voldsomt effektivt," siger Exometric-topchef om en af årsagerne til den store interesse. Også Elf Development og Carlsberg Byen er topklar.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra FinansWatch

Seneste nyt fra Watch Medier