
Føtex har med kædens reklamekampagne 'Føtæsk' tiltrukket en større portion af mediernes og de sociale mediers opmærksomhed, end tilfældet har været de senere år.
Skal man tro kædens direktør siden januar 2016, Thor Jørgensen, tager detailkæden også markedsandele i det konkurrenceprægede dagligvaremarked. Han peger på, at kædens klare fokus på pris er med til at vinde nye kunder, der ellers har svunget kreditkortet i en af landets mange discountbutikker.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra EjendomsWatch
Trods underskud, påbud og likviditetskrise: Roof-topchef øjner "en god løsning"
Roof Management-ledelsen kunne ikke have gjort ”så meget anderledes” og dermed undgået den nedadgående spiral, der nu har ført til et påbud fra Finanstilsynet. Det fortæller adm. direktør og medejer til EjendomsWatch. 2021 blev endnu et tabsgivende år, hvor en ny investeringsplatform desuden er lagt ”på køl.”