ANNONCE

Ny fitnesskæde vil ud i de største danske byer

Iværksætters tredje fitnesskæde åbner med en målsætning om at gå efter de yngste fitness-entusiaster. De første centre åbner til september.

EDW Rasmus Ingerslev Repeat Fitness.jpg
Holdet bag Repeat. Fra Venstre Peter Rehhoff (porteføljedirektør), Rasmus Ingerslev (bestyrelsesformand), Peter Modin (forretningsudviklingsdirektør) og Hans-Henrik Sørensen (adm. direktør). | Foto: PR

Den danske iværksætter Rasmus Ingerslev, der i sin tid var med til at stifte og senere sælge Fitness.dk, åbner nu en ny fitnesskæde i Danmark.

Den nye fitnesskæde kommer til at hedde Repeat og åbner sine første to centre i København og Odense til september. Målet er at tiltrække især unge fitnessudøvere.

"Hvis ingen drejer rundt på hælen og synes, at det, vi laver, er helt ad helvede til, så har vi ganske enkelt ikke trukket den langt nok," siger Rasmus Ingerslev, der satser på 10-15 centre rundt om i Danmark - og er på udkig efter lejemål i de største danske byer.

Rasmus Ingerslev tjente stort på at sælge Fitness.dk til Parken Sport & Entertainment i 2006. Få år senere gentog han bedriften, da han solgte sin anden fitnesskæde Fresh Fitness til Fitness World.

Sammen med partnerne Hans-Henrik Moe Sørensen, Peter Rehhoff og Peter Modin, som alle var med til at opbygge Fresh Fitness, gør han nu endnu et forsøg på at skabe en succesrig fitnesskæde.

Dermed tager han kampen op med Fitness.dk og mest af alt Fitness World, der med 155 centre er landets største aktør på fitnessmarkedet. Åbningen af Repeat-kæden sker samtidig med, at Fitness World er på vej med en ny lavpriskæde, Urban Gym.

Fitnesskæde åbner landsdækkende lavprissatsning

Jysk sportskæde varmer op til indtog på Sjælland

Supermarkeder kæmper om lukrative hyldemeter i Carlsberg Byen